دسته بندی :

آخرین مطالب سایت

اینستاگرام ما

ما را فالو کنید

سند اجاره ای ارزان|قیمت سند اجاره ای

سند برای زندانی

تماس برای اجاره سند.

سند اجاره ای در مواردی مختلف برای وثیقه قراردادن به درخواست مقام قضایی مورد استفاده قرار می گیرد، به علل مختلفی افراد در در دادسرا ها و در دادگاه ها با قرار وثیقه رو به رو می شوند، در این صورت اشخاص برای اینکه به قرار بازداشت موقت به علت عجز از ارائه وثیقه روبه رو نشوند می توانند سند را اجاره کنند، لذا سند اجاره ای پس از تفهیم اتهام نیاز می شود و تا منع تعقیب در دادسرا و یا تبرئه متهم و یا اجرای حکم به پایان می رسد. استفاده از سند اجاره‌ای به عنوان وثیقه یکی از راه‌های تامین امنیت مالی است که در موارد خاصی، مانند ضمانت برای وام‌های بانکی یا در موقعیت‌های قضایی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش شخص در قبال مبلغی به عنوان اجاره سند خود را به عنوان وثیقه در اختیار متهم قرار میدهد. از جمله مواردی که برای اجاره سند رایج است می توان به گزینه های زیر اشاره کرد: سند ضمانت و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سند برای گمرک سند آزادی زندانی سند دریافت وام بانکی و همچنین وام باز  

آیا سند اجاره ای قانونی است؟

برای اجاره سند عقد خاصی وجود ندارد و زمانی که عقد خاصی وجود نداشته باشد با تکیه بر ماده ۱۰ قانون مدنی و اصول دیگر حقوقی می توان بیان داشت که توافقات میان طرفین تا زمانی که مخالف قانون و قواعد امره نباشد صحیح است. اجاره سند هم به علت اینکه نه خلاف شرع و نه خلاف قواعد موضوع کشور هستند دارای اعتبار قانونی می باشند. برای مشاوره حقوقی برای اجاره سند می توانید با وکلای گروه اوان در ارتباط باشید

سند اجاره ای برای آزادی زندانی

اجاره سند یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توان برای فردی که متهم شناخته شده است فرصت ایجاد کرد تا به کمک این ضمانت بتواند مدتی را در خارج از زندان سپری کند و کارهای مورد نیاز برای تهاتر را انجام دهد. شارژ یا کمک به او نیاز به پرداخت. البته باید توجه داشت که سندی متناسب با میزان وثیقه متهم ارائه شود.

موارد استفاده از اجاره سند

در پاسخ به این سوال که اجاره سند در چه موادری استفاده می شود، باید گفت در هر شرایطی که شخص نیاز به سند داشته باشد، سند اجاره به عنوان ضمانت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. افراد برای موارد و موقعیت های مختلف از سند اجاره استفاده می کنند. در این بخش به برخی از آنها اشاره می کنیم. ممکن است افراد برای آزادی یا مرخصی یک زندانی به سند نیاز داشته باشند اما زندانی یا خانواده او سند مالکیت نداشته باشند که در این صورت می توانند از سند اجاره استفاده کنند. یکی از مهم ترین ترتیبات تأمین کیفری، قرار تأمین کیفری است.  بازپرس پرونده و دادیار پرونده بعد از بررسی پرونده باید قرار تامین مناسب صادر نماید و در اکثر مواقع این قرار قرار وثیقه می باشد. که اگر متهم در مهلت قضایی که بازپرس پرونده اعلام کرده اقدام به تهیه وثیقه ننماید به بازداشتگاه و یا زندان معرفی می گردد، در  این حالت اجاره سند می تواند به متهمین پرونده کمک شایانی نماید یکی از مصارف متداول سند اجاره، اجاره سند برای اخذ وام از بانک است. که شخصی از سند اجاره برای دادن ضمانت به بانک استفاده کند. استفاده از سند اجاره برای مرخصی از زندان، در مواردی افرادی که محکومیت آنها قطعی شده قصد مرخصی از زندان را دارد در این حالت باید مالی به وثیقه بگذارند تا بتوانند برای چند روز از زندان مرخص بگیرند تا به دیدار اقئام و نزدیکان خود بروند در این حالت سند اجاره ای میتواند به این افراد کمک کند منع تردد یکی از دستورات نظارت قضایی است که برای تضمین حضور متهم در کشور تا پایان تحقیقات و یا به دلایل دیگر صادر می شود. افراد ممنوع الخروج می توانند با ارائه مدرک به عنوان ضمانت بازگشت از کشور خارج شوند. ممنوع الخروجی افراد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند ممنوعیت مالیاتی، ممنوعیت پرداخت مهریه، محرومیت از بدهکاران بانکی، ممنوعیت متهم به منظور انجام تحقیقات بیشتر و ممنوعیت خدمت سربازی. برای اطلاعات بیشتر در مورد رفع منع رفت و آمد می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید. بهتر است قبل از تهیه سند اجاره ای از یک وکیل دادگستری مشورت بگیرد.  

سند اجاره ای برای متهم

سند اجاره ای برای متهم از روی اسم آن مشخص است. یعنی سند برای شخصی که هنوز اتهام آن ثابت نشده است. اشخاصی که هنوز جرم آنها ثابت نشده در دادسرا ها و در دادگاه  قرار تامین کیفری رو به رو می شوند که این قرار معمولا تا پایان تجدید نظر استفاده می گردد و پس از صدور حکم و یا قطعیت حکم در دادگاه تجدیدنظر سند برای محکوم علیه اطلاق می گردد. تودیع وثیقه اقدامی است که فرد می تواند با اجاره سند و ارائه آن به دادگاه برای خود شرایطی ایجاد کند تا فرصت رفع اتهام و پیگیری را پیدا کند. کار حقوقی او را پرداخت کنید. بسیاری از افراد از اجاره و همچنین ارائه چنین خدماتی توسط مراجع مختلف اطلاعی ندارند. از این رو سایت کارگزاران به عنوان یکی از معتبرترین مراجع اجاره اسناد در سراسر کشور، در تلاش است تا گامی موثر در جهت ایجاد آسایش برای خانواده های محترم زندانیان بردارد. در واقع به نوعی با اجاره سند می توانید به فرد این فرصت را بدهید که زودتر کار خود را سامان دهد و سریعتر به نتیجه دلخواه برسد.

سند اجاره ای برای محکوم علیه

پس از صدور حکم قطعی است که یا پس از انقضای موعد حکم نخستین است و یا حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر. سند برای محکوم زندانی معمولا پس از اجرای حکم و برای مرخصی قابل استفاده است.

جهت مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید

مشاوره برای سند اجاره ای ارزان

سند اجاره ای برای مرخصی

در موقعیت‌هایی که فردی به دلایل قانونی در زندان به سر می‌برد و تمایل دارد برای مدتی مشخص از زندان مرخصی بگیرد، استفاده از سند اجاره‌ای به عنوان وثیقه می‌تواند یک راهکار موثر باشد. این اقدام نشان‌دهنده تعهد فرد زندانی به بازگشت به زندان پس از پایان دوره مرخصی است و به عنوان یک تضمین برای دولت و مقامات قضایی عمل می‌کند. استفاده از سند اجاره‌ای به عنوان وثیقه برای مرخصی از زندان نشان‌دهنده یک رابطه اعتماد متقابل بین فرد زندانی و دستگاه قضایی است و بایستی با دقت و حساسیت بالا، با رعایت کلیه جوانب قانونی و با همکاری وکلا و کارشناسان حقوقی صورت پذیرد تا حقوق همگان تامین شود.  

سند اجاره ای برای زندانی تعزیرات

در جرائم تعزیراتی مانند کلاهبرداری رایانه ای اشخاص با قرار وثیقه رو به رو میشود که معمولا این وثیقه ها وثیقه های سنگینی می باشد و اشخاص اجاره سند از بازداشت خود جلوگیری نمایند. سند برای تعزیرات را به سادگی با مراجعه به وکلای متخصص در امور کیفری تهیه نمایید. سند اجاره ای برای زندانی تعزیرات را گروه وکلای اوان راحت تر از دیگر موسسات می توانید تهیه نمایید. چراکه این گروه حقوقی به دلیل ازدیاد پرونده های تعزیراتی و آشنایی به این جرایم بهتر از دیگر وکلا می تواند شما را تهیه سند برای تعزیرات کمک نماید و هم از ما دفاع ماهیتی خوبی بنماید و حتی تخلف شما را تبدیل به جریمه و یا تعلیق نماید.

سند اجاره ای برای زندانی مواد مخدر

سند برای زندانی مواد مخدر را ترجیحا از شهرستان تهیه کنید. البته اگر دادسرا و یا دادگاه بپذیرد. چون پروسه دادرسی و صدور کیفرخواست در دادسرا و صدور حکم در دادگاه به سرعت انجام می شود. در اینصورت مدت استفاده از سند کاهش می یابد. اگر برای تهیه سند برای زندانی مواد مخدر به دفتر اوان مراجعه نمایید ظرف دو روز کاری پروسه سندگذاری در دادسرا یا دادگاه انجام می گردد و این پروسه در تهران ظرف یک روز انجام خواهد شد. سند برای مواد مخدر نباید طولانی گردد چون طولانی شدن سند گذاشتن در دادگاه مواد مخدر متهم را درگیر انتقال پرونده از دادسرا به دادگاه و حتی صدور حکم دادگاه مینماید.

سند برای دادگاه مواد مخدر

سند برای دادگاه مواد مخدر یعنی سند برای زندانی مواد مخدر چون عموما پرونده های مطرح در دادسرای مواد مخدر منجر به صدور رای محکومیت می گردد. بنابراین با چشم باز سند برای زندانی مواد مخدر تهیه نمایید. اما اگر وثیقه گذار برای مواد مخدر هستید نیز با چشم باز سند برای مواد مخدر بگذارید.

سند اجاره ای  برای دادگاه انقلاب

سند برای دادگاه انقلاب برای تمامی جرایم مطرح در دادگاه انقلاب می باشد. البته بیشتر جرایم دادگاه انقلاب جرم مواد مخدر به اشکال مختلف آن می باشد. اما در مجموع سند برای دادگاه انقلاب یعنی سند برای زندانی دادگاه انقلاب که شامل سند برای پولشویی و سند برای جرایم اقتصادی و سند برای جرم اختلاس و سند برای جرم رشوه و موارد مشابه می گردد.

سند اجاره ای برای کلاهبرداری

سند برای کلاهبرداری فقط شامل سند برای جرم کلاهبرداری رایج نیست. ممکن است سند برای کلاهبرداری شامل سند برای جرایم اینترنتی کلاهبرداری نیز گردد که بسیار پیچیده تر از گذاشتن سند برای جرم کلاهبرداری است.

سند اجاره ای برای آزادی زندانی سراسر کشور

با تکیه بر تجربه و تخصص گروه وکلای ایوان در کمتر از ۷۲ ساعت شاهد ضمانت و آزادی شما عزیزان خواهید بود. ما در کنار شما هستیم تا با خیالی آسوده به آغوش عزیزانتان بازگردید. گروه وکلای اوان با چندین سال سابقه و صدها پرونده موفق در زمینه مشاوره کفالت تا لحظه آزادی زندانی در کنار شما خواهد بود.

مزایای سند اجاره ای برای دادگاه

باید این مورد را هم در نظر داشت که حتی اگر فردی منزلی بنام خودش داشته باشد. میبایست همان خانه ارزشش با سند درخواستی از سوی دادگاه برابری کند. وگرنه از سوی دادگاه قابل قبول نمی باشد. از همین رو علاوه بر این که سند باید از نوع رسمی – تک برگ – باشد لازم و ضروری است ارزشی برابر یا بیشتر از ارزش وثیقه داشته باشد تا توسط دادگاه یا دادسرا قابل قبول باشد. به همین جهت تهیه این سند برای بسیاری از اشخاص بسیار سخت است. نکته دارای حائز اهمیت دیگر مورد زمان است.در حقیقت شما کل یک روز را زمان ندارید تا بتوانید یک سند به دادگاه یا دادسرا ارائه کنید. این سند در اول میبایست از سوی اداره ثبت اسناد تایید و آماده سازی گردد و سپس در تایم اداری به دادسرا ارائه گردد تا  نسبت به آزادی شخص متهم یا مجرم اقدام شود. این دو شرایط نسبتا نامناسب باعث شده است که گزینه بسیار خوبی به نام سند اجاره ای برای دادگاه ایجاد شود. اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم بر اساس مفهوم سند اجاره ای برای دادگاه یا سند اجاره ایافرادی با دریافت هزینه ای تحت عنوان اجاره سند، سند مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. این اجاره تحت یک قرارداد بین طرفین انجام می شود تا هیچ مشکلی برای صاحب سند و طرف اجاره کننده ایجاد نشود.

سند اجاره ای در شهر ری

خدمات اجاره وثیقه در شهر ری توسط موسسه ما ارائه می شود، دارنده سند در واقع شخصی است که دارای یک یا چند سند ملکی است و یا به عنوان واسطه ملکی از طرف مالک سند را به متهم یا زندانی اجاره می دهد. مجوعه سندگذار مطمئن و معتبر برای اجاره وثیقه در شهر ری ابتدا به بررسی شرایط متهم و ماهیت پرونده می پردازد و سپس بر اساس آن سند اجاره ای را برای متهم ارائه می کند.  

سند اجاره ای برای وثیقه در شهر ری

قرار وثیقه در شهر ری معمولاً و در ۹۹ درصد موارد باید در قالب سند ملکی تهیه و به دادگاه و مرجع قضایی ارائه شود، متهم یا زندانی با وثیقه در شهر ری باید به موسساتی مراجعه و سند را اجاره کنند. در این صورت اجاره فوری وثیقه منوط به اخذ ضمانت نامه معتبر و مطمئن از خانواده متهم یا خانواده زندانی است که باید به صورت چک و سفته با ضمانت محکم به وثیقه گذار یا تامین کننده وثیقه در شهر ری ارائه شود. کارمندان و خانواده متهم و سنددار فقط در شرایطی حاضر به تودیع وثیقه در شهر ری به مرجع قضایی است که این ضمانت را از متهم و خانواده وی دریافت کرده است. توجه داشته باشید که برای اجاره وثیقه برای اهدافی مانند آزادی زندانی، سند باید پس از انعقاد و رسمی شدن قرارداد به شعبه ارسال شود. در مراحل پایانی کار که سند کارشناسی می شود و برای بازداشت وثیقه به شعبه مراجعه می کنید، باید هزینه اجاره سند از طریق چک بین بانکی به ضامن پرداخت شود.

سند اجاره ای در شهر ری توسط وکیل پایه یک دادگستری

متأسفانه دیده شده است که افراد زیادی برای تأمین وثیقه در شهر ری بدون مشورت، از افراد سودجو سند اجاره کرده اند و در نهایت متوجه جعلی بودن سند اجاره و مشکل دار یا غیرقانونی بودن سند شده اند. پس اگر دنبال یک مجموعه قابل اعتماد در این زمینه هستید، می توانید از خدمات ارائه وثیقه در شهر ری توسط موسسه بزرگ ما نیز استفاده کنید.

سند اجاره ای در شهر ری برای آزادی زندانی

اجاره سند یا وثیقه در شهر ری معمولاً برای آزادی زندانی انجام می شود، افرادی که در جایگاه متهم هستند و امکان تودیع وثیقه در شهر ری را ندارند با دستور مقام قضایی روانه زندان می شوند. این افراد برای آزادی از زندان نیاز به اجاره سند از سندگذار و ارائه آن به مرجع قضایی در شهر ری دارند. به متقاضیان ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این موسسه تماس حاصل فرمایید.  

سند اجاره ای در شهر ری برای مرخصی

اگر به دنبال اجاره وثیقه در شهر ری برای آزادی از زندان هستید، می توانیم شما را به صاحب مستقیم سند معرفی کنیم و کل مراحل اجاره سند و وثیقه را در شهر ری برای شما انجام دهیم. یکی از کاربردهای سند اجاره، ارائه به دادگاه و مرخصی از زندان است. کارشناسان ما در اسرع وقت وثیقه مورد نیاز شما را واریز می کنند و به شما امکان می دهند با تودیع وثیقه در شهر ری از مزایای آزادی از زندان استفاده کنید.

سند اجاره ای در شهر ری برای دادسرا

معمولاً در اولین جلسه دادسرا که توسط بازپرس یا دادستان تشکیل می شود، شما باید ضمانت نامه داشته باشید، بنابراین افرادی که سندی برای واریز وثیقه در شهر ری یا شعبه ندارند باید از گزینه اجاره استفاده کنند. وثیقه ای در شهر ری با حمل وثیقه در تمام جلسات دادگاه می توانید از بازداشت خود به دلیل عدم تودیع وثیقه جلوگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره وثیقه در شهر ری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.  

سند اجاره ای برای دادگاه در شهر ری

در این مطلب به موارد مربوط به سند اجاره و ارائه وثیقه در شهر ری پرداختیم تا با آگاهی کامل در این زمینه اقدام کنید و با برخورد با افراد سودجو بر مشکلات خود اضافه نکنید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم با تعیین وقت مشاوره حقوقی و یا تلفنی و حضوری از خدمات موسسه حقوقی ما در خصوص اجاره وثیقه در شهر ری بهره مند شوید تا با خیالی آسوده اقدام به اجاره سند نمایید. گروه حقوقی ما دارای تجربه بالایی در زمینه اجاره وثیقه در شهر ری بوده و آماده هر نوع همکاری جهت رفع مشکلات مربوط به وثیقه می باشد.  

درخواست سند اجاره ای در شهر ری آنلاین

برای اجاره سند یا ضمانت نامه در شهر ری می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت درخواست خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید. پس از اتمام اجاره وثیقه در شهر ری و پرداخت ودیعه، صاحب سند ظرف ۲۴ ساعت با مدارک لازم به شعبه شما مراجعه کرده و در اسرع وقت مراحل واریز در شهر ری را انجام خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه صحبت کنید.
جهت عضویت درصفحه اینستاگرام وکلای اوان روی تصویرکلیک کنید

سند اجاره ای برای دادگاه در قم

سند اجاره ای می تواند زمینه های استفاده بسیار زیادی داشته باشد مثل دریافت وام و تسهیلات و یا برای ضمانت  سرمایه گذاری برای ایجاد شغل و بسیاری از موارد دیگر. اما مجموعه هایی که در زمینه اجاره سند و  سند اجاره ای فعالیت می کنند نمی توانند در همه زمینه ها مشغول بوده و ارائه سند نمایند زیرا هر کدام قراردادهای متفاوتی میطلبد که بسیار حائز اهمیت بوده و ریسک سند اجاره ای برای مجموعه ها به حدی بالا هست که نیاز به بررسی تمامی جوانب و تمرکز روی یک حوزه مشخص را می طلبد. از این روز مجموعه ما نیز در زمینه سند اجاره ای صرفا برای آزادی زندانی فعالیت داشته و آماده کمک به هموطنان در شهر و استان قم جهت ارائه سند به دادگاه می باشد.

سند اجاره ای برای دادسرا در قم

در پاراگراف های پیشین نیز اشاره کردیم که سند اجاره ای می تواند در مرحله دادسرا و یا دادگاه و حتی پس از صدور حکم در صورت موافقت قاضی به کمک افراد بیاید. از همین رو شما عزیزان می توانید در صورت بروز مشکل و پا گذاشتن در پیچ و خم راهروهای دادسرا برای کاهش استرس  و رهایی عزیزانتان از احتمال بازداشت و زندانی شدن می توانید با شماره  تلفن های مجموعه ما که در سایت درج شده اند با مشاورین مجموعه تماس حاصل فرموده و از شرایط و راهکارهای اجاره سند در خصوص پرونده خود مطلع گردید.

سند اجاره ای برای متهم در قم

عموماً زمانی قرار وثیقه صادر می شود که قاضی معتقد باشد که امکان فرار زندانی وجود دارد. در این زمان برای اخذ ضمانت از متهم، وی ملزم به تامین وثیقه است که شرایط آن بسته به جرم ارتکابی متهم می تواند متفاوت باشد. ضمانت نامه به دو صورت صادر می شود: زمانی که بازپرس قرار وثیقه را صادر می کند و در صورت عدم تامین وثیقه متهم دستگیر می شود. زمانی که متهم در زندان است و درخواست مرخصی و مقام قضایی می کند، قرار وثیقه صادر می شود. در مواردی که متهم یا خانواده وی سند تعیین شده توسط دادگاه را نداشته باشند، می توانند با اجاره سند از حبس خودداری کنند. این سند باید دارای یکسری شرایط باشد از جمله اینکه ارزش سند وثیقه زندانی کمتر از خسارت وارده توسط متهم نباشد.

هزینه سند اجاره ای در قم

ممکن است بسیاری فکر کنند که هزینه اجاره سند به ارزش آن یا تعداد اسنادی که اجاره می شود بستگی دارد. اما باید بدانید که هر سندی قیمت خاصی دارد. اما همیشه اینطور نیست و بستگی به شرایط مختلف و نوع سند اجاره ای دارد که می تواند سند ملک یا خودرو باشد. به طور کلی اجاره سند قیمت مشخصی ندارد، زیرا بستگی به نوع سند و مواردی دارد که برای آن سند اجاره شده است. مراکزی که سند را اجاره می کنند، قیمت سند را بر اساس نوع، ارزش و کاربری آن محاسبه می کنند (در مواردی که سند برای آزادی زندانی اجاره می شود، بستگی به جرم ارتکابی نیز دارد).

نکات لازم در تهیه سند برای زندانی

زندانی می تواند سند اجاره کند زمانی که سند ملکی نداشته باشد. تهیه اسناد از ادارات یکی از راه حل های آسان و کاربردی است. قبل از اجاره سند، ابتدا اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورید. برای این کار بهتر است از طریق فردی که می داند مانند وکیل دادگستری اقدام کنید. ارزش ملک و سندی که تنظیم کرده اید باید توسط کارشناسان حقوقی بررسی شود. وقتی سندی را به دادگاه تحویل می دهید نباید حق التزام بانکی باشد که قابل قبول نیست. هر موضوعی که مربوط به سند باشد مانند عوارض شهرداری باید پرداخت شود. تنظیم سند برای زندانی مبلغی به عنوان اجاره بها دارد که باید به صاحب ملک پرداخت کنید. وقتی برای تنظیم سند به دفاتر رسمی مراجعه می کنید به این نکته توجه کنید که می توانید سند را به مدت یک سال اجاره کنید و پس از اتمام مدت آن را به صاحب ملک برگردانید و سپس متهم به زندان بازگردد. یا اجاره سند خود را تمدید کنید البته به این نکته نیز توجه داشته باشیم که شما می توانید هر ساله با رضایت کامل طرفین و قاضی نسبت به تمدید سند اقدام نمایید. بهتر است قبل از عقد قرارداد سابقه دفتر کارفرما را بررسی کنید تا از اعتبار آن مطلع شوید.

سخن پایانی

در پایان با توجه به آنکه پروسه سند گذاشتن برای زندانی اقدامی ساده نیست توصیه می نماییم که به وکیل دادگستری متخصص و با تجربه در وثیقه گذاری و اجعه نمایید و ترجیحا سند برای زندانی را از ایشان تهیه نمایید. گروه حقوقی اوان می تواند بهترین گزینه شما باشد. با ما هیچوقت خسارت نخواهید دید و همه امور به شما گزارش می شود و کاملا حرفه ای انجام می گردد. سند اجاره ای ارزان سندی است که شما مستقیما از صاحب سند یعنی وثیقه گذار اجاره نمایید تا واسطه در میان نباشد. یا سندی از شهرهای کم جمعیت تهیه نمایید. گروه وکلای حقوقی اوان هر چند خود سند گذار است و مستقیما به شما سند اجاره ای معرفی می نماید می تواند با توجه به سابقه ای که در بخش سندگذاری دارد سند را برای شما بسیار ارزان و با قیمت مناسب تهیه نماید. بابت قراردادهایی که مابین شما و وثیقه گذار می نویسد نیز حق الزحمه ای دریافت نمی نماید. به عبارتی صرفا همان حق الزحمه معرفی سند اجاره ای را دریافت می نماید. برای وکالت در پرونده های کیفری نیز می توانید به گروه وکلای کیفری ژیوار که از موسسات همکار ما محسوب می گردد مراجعه نمایید. و از مشاوره حقوقی و وکالت در آن زمینه بهره مند گردید.    

جهت عضویت درصفحه اینستاگرام وکلای اوان روی تصویرکلیک کنید

پیج اینستاگرام
 

Comments (3)

  • پاسخ حیدر ناعم - 1401/11/10

    سند۵۰۰میلیون برای دادگاه

  • پاسخ میلاد - 1401/11/17

    احتیاج به سند دارم به مقدار یک میلیارد حدود قیمتشو میخوام برای مرخصی

  • پاسخ غلامرضا ابراهیمی - 1401/12/20

    سلام_ ما یک زندانی در قزالحصار داریم .میخواستم بدونم که مرخصی یک ماهه و یک ساله قیمت اش با هم فرق داره؟؟ و بدهی پسرم یک میلیاردو ۸۰۰ هزار تومانه چقدر هزینه میبره و من چه مدارکی تهیه کنم برای قرداد این کار

سوالات حقوقی خود را در فرم زیر وارد نمایید. مشاوران ما به زودی پاسخگو خواهند بود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*